Vrátenie | Výmena
Produkt(y) môžete vymeniť vrátením (stornom) a vytvorením novej objednávky.
Neprišla Vám správna veľkosť? Produkt je iný, aký ste chceli? Pošlite ho späť zdarma (vraciame cenu vráteného produktu a poplatok za dopravu*) a objednajte si ďalší!
Ak Vám veľkosť objednanej obuvi nevyhovuje (alebo sa Vám nepáči), máte možnosť ho BEZPLATNE vrátiť (storno do 14 dní) a objednať iný produkt (zadať novú objednávku). V tomto prípade pôvodnú kúpnu cenu a poštovné označené na faktúre dostanete späť* do 15 dní od doručenia Produktu. Pri zadávaní novej objednávky nemôžeme zaručiť, že všetky produkty zahrnuté v predchádzajúcej objednávke sú ešte dostupné! Pri novej objednávke je vždy aktuálna uvedená cena produktu, či sa predajná cena zvýšila alebo znížila (napr. akcia).
* Ak ste si objednali viacero produktov, ale nevrátili ste všetky, tak na faktúru zahrnutý poplatok za dopravu nebude vrátený. Pri novej objednávke sú vždy rozhodujúce aktuálne prepravné náklady! Ani v tomto prípade nevieme zaručiť, že pri zadávaní novej objednávky všetky produkty zahrnuté v predchádzajúcej objednávke sú ešte stále dostupné! Produkt môžete vrátiť bez udania dôvodu (kúpu môžete odmietnuť) do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia! Naši kolegovia Vám kúpnu cenu vrátia späť maximálne do 15 dní po obdržaní balíka (zvyčajne do niekoľkých dní).
Vrátiť sa dá len nový nepoškodený Produkt v originálnej krabici, ktorý bol skúšaný len v interiéri. Ak výrobok vykazuje čo i len najmenšie stopy opotrebenia, môžeme odmietnuť právo na odstúpenie od zmluvy (okrem prípadov reklamácie kvality)!
Prosíme, venujte zvýšenú pozornosť správnosti údajov, za škody vzniknuté v dôsledku nesprávne zadaného čísla bankového účtu alebo e-mailovej adresy zodpovedáte výlučne Vy. Osobné vybavenie nie je možná v našej prevádzke v Pomázi.
Balíky s tovarom, ktoré nespĺňajú vyššie uvedené podmienky, budú odmietnuté a zaslané späť zákazníckym servisom spolu s poplatkom 15 EUR na dobierku!
PACKETA
Balíky doručené do Packeta Z-boxov a Packeta Z-pointov (Z-box a Z-point) je možné bezplatne vrátiť do 14 dní z ktoréhokoľvek výdajného miesta Packeta Z-Point. Bezplatné vrátenie balíka nie je možné z Packeta boxu (Z-box), iba z výdajného miesta Packeta (Z-point)!!!
Vrátenie tovaru: Vložte vyplnený formulár na vrátenie tovaru do krabice, zatvorte krabicu, zabaľte zásielku, choďte na najbližšie odberné miesto PACKETA a na mieste udajte kolegovi toto identifikačné číslo: „95113620“. Ostatné môžete nechať na nás a Packete. Vrátenie individuálnych vložiek s technickou penou: Zabaľte technickú penu, choďte do najbližšieho odberného miesta Packeta a potom kolegovi na mieste udajte identifikačné číslo: „95113620“. Ostatné môžete nechať na nás a Packetu.
Balíky po 14. dní alebo bez obalu zákaznícky servis odmietne a pošle Vám ho späť na dobierkou s poplatkom 15 EUR!