DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE TÝKAJÚCE SA PREVÁDZKY OFICIÁLNEHO INTERNETOVÉHO OBCHODU BATZ

Objednávku môžete zadať iba v internetovom obchode, nikdy nie telefonicky, správou na Facebooku / Instagrame, v komentároch alebo e-mailom. Najprv skontrolujte, či sa pokúšate zadať objednávku v internetovom obchode www.batz.sk. Na objednávku nie je potrebná registrácia ani prihlásenie! Vyberte si, prosím, správny produkt, zadajte požadovanú farbu a veľkosť a vložte ho do košíka.

Ak ho nemôžete vložiť do košíka, nie je dostupný v danej farbe alebo veľkosti, internetový obchod vždy zobrazuje aktuálnu skladovú zásobu! Môžete si nastaviť e-mailové upozornenie na veľkosti, ktoré momentálne nie sú skladom, ale budú dostupné neskôr! Objednávku je potrebné odoslať po zvolení spôsobu platby a vyplnení údajov / alebo ak ste registrovaný užívateľ, tak po prihlásení, ale ani to nie je povinné. Veľmi dôležité: Pred odoslaním objednávky musíte súhlasiť so zásadami správy údajov zaškrtnutím políčka „Prečítal som si a akceptujem Všeobecné obchodné podmienky *Pravidlá spracovania údajov*“, inak je Vaša objednávka neplatná!

O prichádzajúcej objednávke Vám do niekoľkých minút príde e-mail, v ktorom nájdete číslo objednávky, toto si starostlivo uschovajte, je nevyhnutné pre ďalšiu administráciu. V prípade platby bankovou kartou alebo bankovým prevodom systém odošle e-mail po prijatí sumy. Ak sa tak nestalo, skontrolujte, či všetko prebehlo tak, ako je popísané, alebo či ste zadali správnu e-mailovú adresu, a skontrolujte dátum vypršania platnosti karty, popr. finančné krytie Vašej bankovej karty! Skontrolujte si tiež priečinok nevyžiadaná pošta/spam/reklama, hoci len zriedka sa stáva, že príde potvrdenie tam. O spracovaní objednávky a doručení kuriérskej službe Vám zašleme POTVRDZOVACÍ e-mail.

V prípade požadovaného doručenia na výdajné miesto zadajte z ponuky alebo z vyhľadávača mapy na stránke najbližšie vhodné výdajné miesto! Pri doručení na výdajné miesto nie je možná platba na dobierku!

Ak ste už registrovaný užívateľ, pri opakovaných nákupoch sa nemusíte znova registrovať. Ak ste zabudli svoje heslo, vyžiadajte si nové heslo pod položkou Požiadať o nové heslo, systém Vám automaticky pošle odkaz, cez ktorý sa môžete prihlásiť a zadať nové heslo. Nové heslo musí mať aspoň 8 znakov, musí obsahovať veľké a malé písmená a aspoň jedno číslo. Údaje môžete neskôr – po prihlásení – kedykoľvek zmeniť v položkách menu „Upraviť môj účet/údaje“ alebo „Zmeniť adresu“.

Po vložení do košíka kliknite na tlačidlo "Pokračovať k pokladni", vyplňte údaje a vyberte spôsob platby. Samostatnú dodaciu adresu musíte zadať iba vtedy, ak sa líši od fakturačnej adresy alebo ak požadujete doručenie na výdajné miesto!

Dokončite objednávku tlačidlom Odoslať objednávku! Ak si zvolíte spôsob platby bankovým prevodom, údaje potrebné k platbe/prevodu obdržíte po odoslaní objednávky. Následne dostanete upozornenie (v prípade platby bankovou kartou alebo bankovým prevodom po prijatí sumy). Opäť dávame do pozornosti: často sa stáva, že upozornenie príde do priečinka nevyžiadaná pošta/spam/reklama, prosím skontrolujte aj ten priečinok. Ak ste stále nedostali upozornenie, skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu.